czwartek, 20 lipca 2017

gość artjournalove #3 - Zuzanna

Witajcie

Dziś gościmy Zuzannę 
z bloga 


która przygotowała dla nas wpis na błękitno -różową nutę, 

O sobie napisała :

Dziękuję bardzo za zaproszenie mnie w Wasze żurnalowe progi.
Chociaż lubię wszelką kreatywność (rysowanie, wyszywanie, dzierganie i milion innych pasji, to nic że mało czasu, bo dzieci, bo zwierzęta, bo tekst się sam nie napisze, bo pranie warto by było zrobić...)
 to art journaling jest mi najbliższy. 
Głównie ze względu na wolność którą daje, zarówno w sensie techniki jak i w sensie uwolnienia emocji. Tu nie ma żadnych reguł, nie musi być ładnie, nie musi być mądrze, nic nie musi być - wszystko może.
 I ta cudowna przypadkowość! 
Przypadkowo właśnie znalazłam w swoich zbiorach wycinki ze słowami, które ułożyły się w tekst:
"przestała bać się rozmów kolorów
nie miała więc wyboru"
Skłoniło mnie to do zastanowienia się jakich kolorów nie używam - tu połączenie błękitu z różem, które zawsze wydawało mi się mdłe i nie w moim stylu. Okazało się, że można i to słodkie kombo oswoić. Warto czasem przekroczyć swoje granice, bo efekt może mile zaskoczyć. 
Odszukałam więc kolejne fragmenty tekstu układające się w puentę z przymrużeniem oka :)
"szalone
dziwne!
- to istny poemat"
Jeżeli chcielibyście zobaczyć więcej moich prac zapraszam na turkusowo.blogspot.com
Serdecznie pozdrawiam
Zuzanna Kownacka



Dziękujemy za piękną pracę 


Przypominam o trwających wyzwaniach



Zapraszamy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz