niedziela, 26 lutego 2017

Wyzwanie #5 Marzenia-marzyciele || Challenge #5 Dreams and the dreamers

Zapraszam na moje wyzwanie, którego tematem są marzenia i marzyciele. Ostatnio bardzo mnie on zajmuje, co widać w journalach na moim blogu ;)
Tym razem  zainspirowała mnie postać marzyciela i odkrywcy - Nikoli Tesli. 

I invite to play in my challenge - the theme is dreams and dreamers. It takes my mind recently. This time I was inspired by one of the greatest dreamers and inventors - Nikola Tesla.








Zachęcam  Was do wspólnej zabawy - podzielcie się marzeniami - jesteście marzycielami? A może podziwiacie jakichś marzycieli?
Podsumowanie wyzwania 22.03


I encourage you to share your dreams - are you a dreamers? Or maybe you admire a dreamer?
The review of your interpretations is planned for 22.03

Zapraszam serdecznie
Join us!

3 komentarze:

  1. Cudowny temat i bardzo inspirujaca praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja interpretacja tematu:
    http://pasje-tilii.blogspot.com/2017/03/dziewicze-marzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca... a u mnie prozaicznie: http://muszelia.blogspot.com/2017/03/lawendowe-marzenia.html

    OdpowiedzUsuń